10 Ocak 2017 Salı

Ton balığı konservesi davulu

Ton balığı konservesinden
davul yapımı

DIY Tuna fish can drum



Önce kutuyu konserve açacağı ile açtım.
Balıkları yedim!

First I opened the box with a can opener.
I have eaten all the fish!



Davul derisi aldım... 10 USD bütün deri. 70 cm çap.
Bu projeye 1/20 parça gitmiştir... 50 Cent.

I bought drum skin. 10 USD hole skin. 70 cm dia.
I used approximate 1/20 of it. 50 Cent.



Kutuyu derinin üzerine yerleştirip yaklaşık 3 santim kadar pay bırakıp kestim.
I placed the can on the skin. I leave a share of 3 cm. and cut it.


Deriyi gevşesin diye suyun içine attım.
I threw the skin into the water for loose the skin.



Deriyi bir kaç dakika gazete kağıdı arasında beklettim.
Konserve kutusuna mandallarla gerdim.

I put it between newspapers a few minutes.
I stretched the skin with clothes peg around the can.


Metal tel ile sardım.
Fasten it with a metal wire.


Ton balığı konservesi davulunu güneş altına koyabilirsin. Ya da radyatörde ısıtabilirsin. Ya da hızlıca ellerinle ovalarsan deri gerilir.
If you put the tuna fish drum under the sun or heat it the skin will be stretched.
You can also pat it with your hand quickly.

Davulun sesi uzaktan hoş gelirmiş!
The sound of the drum!